Soliga Fredag

Det är varmt ute! Skönt. Idag är det vilodag från träningen fast jag är lite sugen, allt med måtta.

 

Jag har tydligen världens gulligaste granne. Satt ute på balkongen och åt lite sushilunch, hejade lite på grannen som satt på balkongen brevid och solade. Den gamla damen reste sig plötsligt och kom tillbaka med en sopkvast och en påse. Ho öppnade fönstret mot vår balkong och frågade om jag vill ha något att kosa mig med i solen. Så lanagde hon över en stor påse full av choklad! Helt fantastiskt. Tydligen jobbar hennes dotter på Nidar (norsk chokladtillverkare) och hon påstaod att all choklad hon fick inte var nyttigt för hennes gamla hjärta. Jag tackade så hjärtligt och konstaterede att jag har en fantastiskt söt granne!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0