Morgonstund har guld i mun

God morgon! Snacka om att man har fått in rutiner när man en lördagsmorgon slår upp ögonen 07.07. Eftersom solen lyser känns det inte överdrivet jobbigt. Hunden har fått mat och jag slurkar pulverkaffe i brist på annat Dr mugg på tvn, kvalitet!

 

Solkenspromenad? Ja jag tror nog det. Radio i lurarna och bara gotta mig fram genom landskapet.

 

Bilden är från mina första dagar i Oslo, och med det bloggens. Det är över 1,5 år sedan jag satt där i Anker Hostels lobby med törstande män och trevliga Italienare omkring mig. Det är lite hatkärlek över den tiden.

 

Nu ligger dom i en badbassäng på barntvn. Blev sugen på att simma, kanske kolla badhus?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0