Mat- och sovklockan

Nu spökar den igen, 06.29, 31 minuter före klockan. Solen strålar och om det fortsätter såhär kommer det bli en riktigt solig fredag. Mys.

 

Dags att byta gym snart, igår var vi typ hundra pers inne i den svettiga Zumbasalen varav 98 var folk med ett ohälsosamt BMI som var där på drop in för att  nån skinny vän hade dragit med dem. Missförstå mig rätt. Helt fantastiskt att dem är där, men för nån som ville ta i fanns det inte en chans. Men jag svettades på så gott jag kude och visst var jag trött efter en timme.

 

Hemma svulten som jag var blev det en gigantisk portion av stans bästa sushi! Mums.

 

Idag blir det vila på träningsfronten, om jag kan hålla mig. Blir nog en lång promenad med Sotisen i solen.

 

Starka tjejen med en stor dos självironi.

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0