Eufori

Så jävla fantastiskt drit gött! Vilodag my ass, 40 minuter underbar löpning senare sitter jag nu i soffan och planerar vad jag skall ladda kistan med. Har nog aldrig känt mig mer i min kropp som den sista kilometern, kan inte beskriva känslan.

 

Imorgon blir det gym och kanske en go promenad i solen med vovven. Sen blir det mys med Sofia och Isa. Längtar.

 

Nästa helg ska det bli festligheter här på brattlikollen. Allas vår älskade Frida kommer förhoppningsvis på besök och det skall självklaart firas.

 

Precis just nu började nån idiot smälla fyrverkerier precis utanför. WTF?!

 

Det blir hur som helt hur najs som helst med lite partaj, så är du i närheten eller känner för en tripp kom bara kom!

 

Saknar min fina lilla familj. Kärlek till er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0