Det var en gång en blogg

Mycket har hänt. Mycket händer. Mycket kommer att hända. Ska jag bli kvar i detta land ännu ett år blir jag nog så illa tvungen att börja blogga igen annars kommer mitt svenska skriftliga språk vara på trasigt på grund av detta fåniga språk (okej det är charmerande på sitt eget lilla sätt). Skriver tillochmed anteckningar på norska. Skäms Snöa Amanda.

 

Solen strålar in på balkongen och Laleh pulserar ur högtalarna. Saker och ting kommer att bli bättre. Jag kan känna det hända i mig. Jag är så glad att jag har så många fina människor omkring mig trots att det många gånger känns som om jag är ensam i världen. Tack till er alla. Nu ska vi göra detta till ett riktigt bra och fortsätta kämpa trots att en del menar att vi närmar oss slutet. I have no fear.

 

Ska snart gå och steka mig superpannkakor till lunch och ladda inför Zumban senare. Kul! Tänkte att jag ska fortsätta mitt tema mat, träning, livsstil. Det jag har för mig helt enkelt. för tillfället är det inte mycket annat jag tar för mig. Allt tar sin tid.

 

Funderar starkt på att införskaffa en ipad. Känns som det skulle kunna bli enklare att blogga då. Vem vet, jag tycker det låter som en plan.

 

Bilder på hur jag ser ut nu för tiden och på pannisarna som enbart består av banan, ägg och jordnötssmör. Mums!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Wilda

Fantastiskt underbart att se dig igång igen (;

Superschnygg som alltid också!

Puss <3 saknar dig

2012-03-22 @ 18:46:43
URL: http://wildas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0