Milen

Eftersom jag bodypumpade igår var tanken att endast köra lite lugn konditionsträning. Sen satte jag målet 60 minuter på bandet. Började i 8 km/h och insåg att om jag orkar hålla det tempot kommer jag när 60 minuter passerat sprungit 8 km. Bra. Mysjoggade en timme och insåg att jag bara hade 2 km kvar till milen så det var bara att öka tepot och KÖRA! Så %&"#"%& gött!

 

Nu ligger jag stel som en pinne i soffan och harr firat med popcorn, proteinmys och Smash. Najs. Nu är det bara skönhetssömnen som saknas.

 

Önskar att jag kommer att kunna gå imorgon, tveksamt, Zumba woho. Imorgon kommer minaa söta Linköpingsbor äntligen tillbaka från sin påskeferie. <3

 

De efterlängtade Jeffrey Campbell har äntligen trillat in på DNA. Kändes euforin flöda när vi packade upp de perfekta kartongerna.

 

So far i min skohylla

Kommentarer
Postat av: Wildiviris <3

DNA? Betyder det att du kommer ha tillgång att köpa de dem rabbaterat?

Kan du för övrigt ringa när du har tid, vi måste planera fjällvandringsveckan osv :D <3

Puss!

2012-04-16 @ 12:39:07
URL: http://wildas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0