Trilla av?

Frukosten finner sin väg ned i magsäcken och på tvn går Efter Tio. Trevligt.

 

Vi får många spännande telefonsamtal till skobutiken, jag har bland annat blivit uppraggad och tagen för middagsvärdinna men igår kom ett samtal in som slår alla andra. När jag såg hur min kära kollegas ögonbryn bara steg mot skyarna förstod jag att något riktigt komiskt var på gång. Vi kan väl sammanfatta känslorna hos människan i andra sidan luren på följade vis (skall tilläggas att hon var väldig vildsinnad):

 

- Ville polisanmäla oss eftersom hon påstod att hon fått fotsvamp av skorna hon köpt hos oss.
- Hatade svenskar, speciellt dem som jobbar i Norge.
- Hade stort intresse av butiksbiträdets medicinska kunskaper, speciellt kring fotvård.
- Hade uppenbarliigen aldrig haft fotsvamp eftersom hon trodde att foten skulle trilla av!?

 

Vi skrattade oss varma när luren lades på.

 

 

Världens bästa frokost! Idag blev det päron, banan, vindruvor, linfrön, psylliumfrön, russin, torkade fikon och naturell laktosfri yogurt. Mums.

 

 

 

Vardagsshopping efter gymmet igår kväll.


Kommentarer
Postat av: Wilda

Åh jag blir alldeles lycklig av att du är igång med skrivandet igen, fukosten ser mega go ut, ska prövas :D



haha, knaskund xD



<3

2011-10-06 @ 12:43:48
URL: http://wildafredlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0