Götlaborg

Hemma efter en vild vistelse i Göteborg. Har fortfarande inte sovit sedan natten till fredag vilket ger mig ett vaket tillstånd på totalt 43 timmar hittills. Har under dessa timmar jobbat, rest till Göteborg, vart på Veronica Maggios konsert på Liseberg, tagit en svängom på dansbanan, ägt Park Lanes dansgolv, bevittnat Göteborgsvarvet, upptäckt Göteborg, Sverigetankat skafferiet och rest hem till Oslo igen. Nöjd.

 

Försöker förtvivlat bli av med den frossa som jag haft sedan de tappra försöket att sova i bilen i morse men det vill inte ge med sig. Duschat skållhett och sitter nu med raggsockor, mysbyxor, tjocktröja inlindad i en filt, och fryser! Banne mig. Lyckats dra på mig en sjysst bränna också. Ser ut som om jag har en röd hkklapp på mig. Älska spontantripper till Göteborg.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0