Drömmar

Drömde inatt att jag för tredje gången reste med min högstadieklass till nån paradisö i medelhavet. Efter en mycket spännnde tågresa var vi framme och skulle av någon anledning sminkas av en makeup-artist. Denna var en typisk konstnär, flummig, bög och allmänt härlig. Jag sattes genast i arbete och fick assistera.

 

När jag själv skulle bli sminkad upptäckte jag att jag glömt packa. Det jag hade med mig sen tidigare i väskan var blöta bikinis, en handuk och en sen tidigare försvunnen klänning. Vinst. Sen började jakten efter någonstans att äta, lyckades på något sätt missa middagen då jag fick för mig att sminka om mig till Drag Queen. Efter det började en av mina bästa vänner förföra mig och senare ringde makeup-artisten till en annan vän och erbjöd mig jobb.

 

Knepigt det där med drömmar, skall jag söka mig utomlands efter jobb. Är ju en dröm redan...

Kommentarer
Postat av: Isabella

Du jobbar ju redan utomlands, du är i Norge, hallååååå! :)

2011-05-05 @ 11:12:59
Postat av: Wilda Fredlund

Yo sister!

Har du lust att ringa, jag är hemma hela dagen.

puss och kram!

2011-05-05 @ 11:27:40
URL: http://wildafredlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0