Vettskrämd

Efter en lång dag på jobbet sitter jag nu framför en gigantisk skål välling, skulle ha blivit 2,5 dl men den ville aldrig sluta tjockna så nu har jag nog fått i mig det tredubbla eller nåt. Med smör, knäckebröd och russin såklart. Mums. Männen bakom smartklubbs vecko-erbjudanden hatar mig denna veckan, dessutom är flera av oss tappra fiskare sjuka. Går tydligen något snuskigt kräkvirus som jag inte tänkt drabbas av.

 

Tack vare underbara (läs motsatsen) kollegor kommer jag aldrig mer våga gå runt ett hörn utan att ta ut svängen till max pga. aktivt skrämselarbete från deres sida. Damn you!

 

För de som inte visste det så är jag grym på att baka tårtor på tal om absolut ingenting.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0