Sprudlar igen

Fick höra att jag sprudlar igen på jobbet. Känns ju som nåt bra, att sprudla. Betyder det att folk blir glada av att se en, eller vad? Konstigt ord det där. Är det positivt, varför? Jag tycker att sprudlighet (haha) är en bra egenskap så jag tog det som en komplimang. Inte helt bra än dock, kände ett konstigt tryck över bröstet också, blev lite orolig men bestämde mig för att ignorera.

 

Känner mig rastlös, inte ensam men i stor brist på sällskap. Sällskapssjuk tjej. Vad är det med mig? Vill kramas nu igen, löper jag eller vad är grejen? Det där lät nästan perverst. Inte meningen. Skulle ha tackat ja till tacos. My bad.

 

En liten sak som slog mig idag. Står det förhållande i pannan på mig? Varför får jag kommentarer som "vi kommer gifta oss när jag är 28, måste få leka av mig först" Är jag ingen man leker av sig med? Vet inte vad som är bäst, att vara ett ligg eller en framtida hustru. Finns det inget mitt i mellan? Antar att jag för evigt kommer att anses snäll, även på den fronten. Your bad.

 

Fredagsflumm kallas inlägg som detta. Njut.

 

 

 

 

Ingen aning om varför nostalgibilder tillsammns med fyrbenta älsklingar fick komplettera dett inlägg. Hur som helst mys. Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0