I´m a little bit of everything all rolled into one

Torsdag, check. Tror inte jag kommer kunna somna på ett bra tag eftersom jag lyckades vara vaken till fyra igår morse och inte vakna förens tolv idag. Dagens ungdom.

 

Fick höra att jag nog en vacker dag blir en bra chef eftersom jag tydligen har både lite Hitler och Stalin i mig. Piska är det ända som gäller. Log lite för mig själv och undrar vad jag lyckats göra för slags intryck på chefen.

 

Idag har jag önskat att alla i min avdelning kunde vara lite mer som jag. Skulle göra underverk, men eftersom nu inte så är fallet får jag fortsätta drömma. Dagens visdomsord lyder: Tro inte att norrmännen upskattar dig på något vis. Utnyttjar är vad dem gör. Inget annat.

 

 

Varit täppt i näsan så länge nu att det sorgligt nog känns okej att gå runt med öppen mun och se utvecklingsstörrd ut.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0