Hoppsan

Stygg tjej har inte bloggat. Tilbaka på banan, eller kanske inne på en ny bana rättare sagt efter att ha varit ute och famlat i diket en stund.

 

Alla omkring mig hostar, snörvlar och fnyser, jag går bara och väntar på att min tillsvidare miniförkylning skall braka loss och skapa odåd. Försöker intala mig själv att jag är frisk som en nötkärna fastän huvudet är ganska tungt och halsen svider. Kom i alla fall, trots olust, ut på en löprunda efter en lugn dag på jobbet.

 

Fick frågan om hur det går på guttfronten idag. Blev som tagen på sängkanten och visste inte vad jag skulle svara. Är i full fart med att dejta mig själv, och vi har kommit fram till att vi ser en framtid tillsammans, jag och mig själv. Förhållandet är dock inte på långa vägar bekymmersfritt och vi kämpar varje dag med kommunikation, kärlek och förståelse, precis som alla andra par. Men vi gör framsteg. No shit.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0