Goda tecken

Jag tror att projekt tillfrisknande äntligen börjar göra framsteg. När jag pluggar in schalger på hög volym i öronen, dansar omkring i lägenheten och skakar "what mama gave me" så brukar det vara ett gott tecken. Kommit fram till att jag i framtiden skall gå med i en showkör, eller kanske starta en egen. Jag har så mycket show inom mig att jag inte vet vart jag skall göra av den, så vanligvis brukar det bli i tights och nån sexig gammal sliten t-shirt till en saftig schlagerdänga framför spegeln.

 

Betämt mig för att jobba imorgon trots en del snor i kanalerna. Skall nog gå bra, har ju helgen på mig att tillfriskna helt och öva vidare framför spegeln. Kanske våga sig ut på en springrunda. Sjukt sugen på karaokebar också, nån som vill joina?

 

 

Börjar känna ett sug efter sommar i kroppen, sola, bada och bara chilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0