Ett försök

Idag är jag hemma i ett tappert försök att rida ut denna storm av sjukdom som uppenbarligen aldrig vill ge med sig. Blev hemskickad tidigare från jobbet för jag var så dålig igår. Kanske får skylla mig själv eftersom jag envisas med att hålla igång trots att kroppen säger nej. Men hur skall man egentligen veta när det är dags att stanna hemma några dagar.

 

De några dagarna får bli nu. Kollar mysiga tjejfilmer, snorar, drömmer om vackra pojkar och hångel. Lyckades ta mig iväg till affären eller rättare sagt affärer i morse för att handla lite grönt till min tomma kyl, måste ha sett väldigt stackars och förrvirrad ut för folk frågade flera gånger om jag behövde hjälp eller letade efter något. Tänkte titta på Casanova nu pch drömma lite om min framlide man Heath Ledger. Jag såg verkligen en framtid tillsammans med honom. Suck.

 

 

 

Ett försök till lunch/middag

Kommentarer
Postat av: Isabella

Oh my god!! Hade du också planerat en framtid med honom?! Jag har varit kär i honom sen första gången jag såg 10 orsaker att hata dig! Vilken är din favorit film? :)

2011-03-25 @ 10:27:59
Postat av: Snöa Amanda

Sv: Skojar du eller, jordens i särklass vackraste man. "10 orsaker att hata dig" är svårslagen men "en riddares historia" kommer inte långt efter. Kärlek.

2011-03-25 @ 23:24:19
URL: http://snoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0