Come back

Helgen har varit fruktansvärd och underbar, orkade när jag begav mig ned mot staden på lördagsförmiddagen knappt stå upp. Hade trots svår förkylning en fin dag tillsammans med fina tjejer och en spännande natt med skönt folk. Igår mådde jag som jag förtjänat, tänkte att kolla film var en lagom ansträngande sysselsättning men ack vad jag bedrog mig, somnade så snart jag lagt mig till rätta. Fick på eftermiddagen i mig en stor god omelett med tonfisk och grönsaker och kände att batterierna laddades en aning. Blev en tidig kväll och när jag vaknade i morse kände jag mig till min stora förvåning en aning bättre.

 

Att vi skickar Eric Saade till Tyskland för att representera Sverige i Eurovision Song Contest känns helt okej måste jag säga. Vackra man. Töntig låt. Kan bli ett vinnande koncept. Skall försöka orka mig igenom dagens jobb för att ikväll störta i säng.

 

Att inte få träna känns så fruktansvärt trist, minns knappt hur det känns att svettas. Snyft. Laddar gärnet inför come back. Vill nu. Solen skiner, härligt. Ha en fin dag!

 

Saknar min fina lillasyster idag. Pussar till dig.

Kommentarer
Postat av: Wilda Fredlund

hihi! Saknar dig nått så enormt med!

puss å kram :D

2011-03-14 @ 18:17:55
URL: http://wildafredlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0