Vaknar upp till ett nytt sekel

Känner mig pigg och utvilad klockan nio, antar att det där med trötthet hör till tonåren, alltså historia nu när jag äntrar vuxenålder och fyller jämt för andra gången i mitt liv. Snön öser ned över Oslo dagen då Snöa fyller 20. Skall ta mig ut i detta fantastiska väder och powerwalka in dagen. Skriver historia på fler sätt, tror denna födelsedag är den ända jag inte (hör och häpna) blivit väckt på sängen med tårta. Sorgligt? nej jag skulle säga omständigheter, biter i det sura äpplet och ler. Fått den finaste födelsedagspresenten i år, långt ifrån alla materiella ting. Jag känner mig nöjd och glad i min tillvaro, både min kropp och min skalle börjar trivas och må bra efter en lång svacka. Tackar mig själv för det och önskar alla en riktigt fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0