Tisdag

Äntligen kom jag upp med klockan och har nu tagit en välbehövlig dusch. Gårdagen var seg och en del stress hann det bli, snacka om kick-ass-low-cardio-pass. När jag väl kom hem strax före elva kände jag för att rensa tankarna, så jag smed snabbt om till löpardräkten och reflexvästen. Sprang nog ca 30 minuter i snö-blask-stormen (vad jag gillar sammansatta ord) och pumpade på riktigt bra  mot slutet.
Nu sitter jag med en kopp te i soffan och väntar på att undre världen skall logga in på skype. Har nämligen ett uppdrag åt honom. Tar det nog bara lugnt tills jag börjar jobba senare idag. Soffhäng med andra ord.
Ha en fin dag!
Ungefär såhär sexy är man efter en runda i snöstorm. Älskart!

Kommentarer
Postat av: Rumskamraten

Du det är onsdag idag :D hihi

2011-01-12 @ 16:59:07
Postat av: Snöa Amanda

Haha ja du ser, noll koll utan kontroll!

2011-01-13 @ 00:01:09
URL: http://snoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0