Tack!

Efter en lång dag av action, bl a. kontraktskrivning som enligt chefen kommer innebära att jag blir hans fru så är jag nu hemma. Möttes av sång och underbart fina muffins. Tack för värmen och omtanken Elisabet och Jon. Låg ett stort kuvert i postboxen i morse också, ett paket från mormor som innehöll de i särklass läckraste raggsockorna i världshistorien, tack älskade mormor!
När gratulationerna i morse började trilla in där de numer tydligen hör hemma, på facebook, så hade jag som mål att svara tack till alla underbara. Lyckades väl sådär med det uppdraget, när jag for iväg till jobbet hade jag svarat på ca 40 gratulationer men nu när jag kom hem hade över 100 trillat in. Känner jag så många människor som orkar bry sig? tydligen. Blev hur som helst lycklig. TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0