Strax 20

Vet inte hur jag skall göra för att vakna utvilad varken 8 eller 12 timmar fungerar. Kanske gäller att tvinga sig upp efter åtta timmar och skapa någon form av rutin. Får testa med det.
Dagen i övrigt har gått snabbt, snökaos men överlevde till jobbet där jag möttes av ett "Hej älskling!" från chefen, svarade "Hej hjärtat!" och så var arbetsdagen igång. Bjuden på fest i helgen, kanske kunde vara trevligt för roligare än såhär verkar det inte bli att fylla tjugo bast.
Om ungefär tre timmar smäller det, då lämnar jag tonåren och går in i ett nytt sekel. Känns ganska lugnt, tror tjugo blir bra. Chefen undrade om det inte känns skrämmande att bli vuxen men jag svarade mycket moget att jag klarat mig själv länge så det känns lugnt. Min uppväxt har förberett mig väl för vuxenlivet och allt vad det innebär. Vet att min älskade mammi finns om det är något jag skulle vara osäker på.
Magen tankad med keso, frukt och nötter och jag är redo för sängen men innan det spikmatta och Melissa Horn, min nya avslappningsrutin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0