Seger

Fyfan vad skönt! Inga utmanande tider dock, besviken. Det ända jag hade i huvudet under löpningen var att slå vilken tiden som satts än var. Den 7:e januari sprang jag rundan första gången, skrev tidigare att det då tog 36 minuter men får nog rätta detta till närmare 40 om jag skall räkna från dörr till dörr som jag gjorde idag. Vilken blev då tiden idag exakt tre veckor senare? Tadaa... 26 minuter! Fantastiskt, måste känna mig stolt över en förbättring på över tio minuter. Nu sitter jag i soffan i en stor stickad tröja med en underbar prottedrink, nyduschad och glad. Slet av mig alla kläder i hallen så fort jag kom innanför dörren haha. Älskar att vara naken för mig själv, kanske knäppt hihi that´s me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0