Lång dag?!

Började 10.00 idag, tiden fram till 18.00 gick så långsamt att jag sakta men säker började mögla.Nästan. Planeras ny hyttetur och i helgen är det fest planerat. Saknar Trysil, har kommit fram till att meningen med mitt liv är att dricka vin, basta och hoppa i snö, längtar!
Blev gymmet efter jobbet men satan vad folk det var! Tur att jag gymmar förmiddagar vanligtvis. Totalt förvirrad av alla människor omkring mig, körde några ben och axelövningar men gav sedan upp och bestämde mig för att utmana löpbandet. Så i ett mörkt hörn med hög musik i öronen sprutade svetten och en havl mil senare korade jag mig själv till vinnare. Gjorde en god risotto med skaldjur, öring, råris så mätt och belåten sitter jag nu i soffan och funderar på att gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Fisken

Hehe låter sjukt nice Amanda. Kul att du gillade hytteturen, kör hårdare tag nästa tur;)

2011-01-21 @ 01:24:16
Postat av: Snöa Amanda

Haha gillade? älskade!

2011-01-21 @ 22:06:23
URL: http://snoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0