Fredagsmys

Efter en lång arbetsdag med fredagsrus är jag nu äntligen hemma. Köpte med mig kingcrab och räkor hem, gjorde aioli och serverade med hårt bröd, spenatbland och lagrad prästost. Mums filli babba! Fick reda på att chefen (läs fisk-niklas) har hittat hit. Hej Niklas! Haha får kanske börja kalla dig vid namn och se dig som en vän, chefen börjar kännas sterilt.
Kollar på King Kong men känner för att springa, spritter i benen, men idag får de hejda sig, måste se till att vila också. Imorgon däremot tänkte jag kila förbi gymmet och hitta ett vinmonopol. Är planerat fekke kvällen till ära, får se om orken håller men just nu är jag taggad. Hångel på tvn. Saknar hångel.
Ha ett fint fredagskos. Kärlek. Snöa Amanda.
Jag idag.
Mums.
Mys med tända ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0