Begär

Det första jag fick höra när jag kom till jobbet idag var att jag har dålig kontroll. Vet inte hur mycket skit jag skall ta, är det bara jag som jobbar på det där stället eller? Börjar bli lite less på attityden: Amanda gör allt men inte tillräckligt. Nytt folk också som jag skall försöka lära något, kul när man själv är sjukt oinspirerad. Sista dagen med Niklas igår och sista idag med Magnus, hur skall jag hålla gnistan uppe utan er. Saknar er redan.
Av någon underlig anledning är jag extremt sällskapssjuk för tillfället. Vill kramas, umgås och mysa. Någon? Konstigt eftersom jag annars inte är sån, inte som nu. Tur att jag fick ett par "hejdå-kramar" av Magnus i alla fall. Nöjd. Skulle behöva leka lite kramkull som man gjorde när man gick i trean, alltid lika spännande om den gulliga killen skulle komma och rädda en med en kram. Haha vad knäpp jag är.
I brist på annat sällskap sitter jag hur som helst i soffan med kladdkaka och mjölk. Vilodag från träningen idag men kroppen vill träna hela tiden så jag ser till att tarmarna får gymnastisera choklad idag. Fniss.
Fredag imorgon. Ensam i helgen. Fan, jag som kommit in i ett härligt party-mood, jaja kanske något dyker upp om jag har tur.
Har en liten ursäkt att framföra också när jag ändå är i farten. Förlåt stackars omgivning för att jag luktar gammal ingrodd svett men den bittra sanningen är att jag inte haft tillgång till en tvättmaskin sen jag flyttade hit den 3:e december. Skam (kanske därför jag inte får några kramar och därmed har ett underskott?). Men till nästa vecka skall ni få se mig fräschare än någonsin då tvättmaskin förhoppningsvis installeras i helgen.
Avslutar detta inlägg fullt av begär med en liten tanke. Är det inte lustigt att Operatunneln enligt skylten är 5,7 km lång på väg till jobbet, men bara 4,5 på vägen hem? Blir inte klok på det. Ha det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0