Vart tog lusten vägen?

Lusten till allt lyser med sin frånvaro. Känner mig nere och vill bara kolla på SATC, är jag på väg att bli sjuk? Ekonomisk kris är ett faktum. Va i Norge? tänker ni. Ja man kan lyckas med det i världens rikaste land också förutsatt att man är världens mest lågavlönade slav, som dessutom slarvat med skattekortet. Lite mer smisk på mig och denna dagen är fulländad. Vill bara ha en kram, lite värme. Lust är underskattat, tänk vad allt går enkelt om man bara har lust. Imorgon önskar jag mig mer lust och önskar att resten av veckan går snabbt. Man skall aldrig önska livet ur någon, är det okej med tiden? Eller borde den tas vara på, kanske rentutav omhand. Saknar mina p-piller, min hy ser ut som skit utan dem, får se till att dra en tripp till Karlstad och hämta ett lager så snart ekonomin tillåter.
Over and out.
Känner mig såhär:
..och saknar den här tjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0