Tirsdag

Jag lever, det gör dock inte internet, knappt. Veckan har börjat och snart är den slut, tiden bara springer iväg. Bra eller dåligt, jag vet faktiskt inte svaret på den frågan. När man inte längre  måste gå till skolan blir tidsuppfattningen på något vis totalt förändrad, jag kan själv välja precis hur jag vill spendera mina dagar. Spännande det där. Kom just hem från en löprunda, de fyra kilometrarna i snö och minusgrader gick ganska segt. Har kännt min snurrig och haft ont i halsen idag, kan nog vara bidragande faktorer.

 

Nu ser jag stjärnor framför ögonen så sängen är nog en bra idé. Imorgon väntar ett axel-, bröst- och armpass på gymmet och sedan jobb.

 

 

Svett tjej efter gym följt av 25 min mot löpbandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0