Överraskningar

Vaknade halv åtta av att mobilen ringde och tjugo minuter senare var jag på väg mot jobbet. Sjukanmälan, Amanda vi behöver dig. Dagen har varit skön och jag har känt mig glad. Laddad inför gymmet efter att ha virrat runt i närmare än timme var jag äntligen framme vid Hassle torg. Kände mig biff och när jag under de sista minutrarna av passet fick en kallsup av svetten som rann ner på nästippen kände jag mig nöjd. Nu har jag ätit en underbar middag och fått i mig lite glass och te. Imorgon är det fredag och jag jobbar 7-15 vilket betyder att jag har en långhelg helt utan planer framför mig. Älska.

 

 

Hittade flera små överraskningar när jag stod och packade varor idag. Bland torsktungorna fanns en gigantisk krok och räkorna hade sällskap av två miniatyr krabbor.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0