Mikrad cheeseburgare och pepparkaksdeg

Fekke igårkväll. Konstig stämning och när vi vid tvåtiden satte oss i taxin mot Sandvika kändes det fortfarande som att kvällen aldrig kom igång. Trevligt med lite sällskap hur som helst. Dagen har till största delen spenderats i soffan med trevligt umgänge och SATC. Frukost på BK och promenad till Nesöyahar jag också hunnit med. På hemvägen fick jag akut behov av Ben & Jerry´s men till fin förtvivlan kunde ingen av de två bensinstationerna jag besökte tillfredsställa mitt begär, så här sitter jag nu. Sugen.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Ååh! Jag har också ett as stort craving efter Ben and Jerry Cookie dough nu sen vi började prata om det! Vi måste ha vår sex and the city film kväll snaaart! :D (med lax och b&j) :D

2011-02-07 @ 17:41:31
Postat av: Snöa Amanda

Jaa säg bara till när det passar er så kör vi =D

2011-02-07 @ 23:27:57
URL: http://snoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0