Förbannad

Det gjorde ont att läsa, men jag kunde inte sluta. Började gråta i lunchrummet och förbannade alla sk. läkare som pappa hade att göra med. Stackars Öyvind, min pappa dog. Skulle vilja skriva så mycket men jag orkar inte, känner mig tom. Suckar inombords och hoppas att andra barn slipper.

 

 

 

 

 

"Hej Amanda pappas älskling. Jag mår bra hoppas att du också mår bra. Pappa tänker på er alla där hemma, när pappa blir frisk och mår bättre skall vi ha jätteroligt ihop, det lovar jag. Pappa längtar.
Tommy Fredlund" en text från ett vykort jag fick av min älskade pappa när jag var 10 år gammal. Tänk att vi förlorade så mycket tid tillsammans, något som inte hade behövt ske. Läkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0