Kanske denna gången

Att kalla föregående inlägg en comeback får man väl åndå kalla att ta i, men jag känner ändå att inspirationen nog är på väg tillbaka. Nytt jobb på måndag, spännande! Skor denna gången. Yes. Älskar skor, insåg dock när jag arrangerade min lilla fashion-hörna att alla mina älsklingar är av svart läder. Fniss.

 

Tips från coachen!
"Gå inte in" ett par Jeffrey Campbell "Lita" en dag på stan. Det resulterar i barfotagång genom Oslo. Inte fräscht. Vrålsnygga är dom i alla, mina babies. Fashion is a bitch.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Wilda Fredlund

Gud så snyggt du gjort! Riktigt fashion!



Saknar dig och försöker planera in en helg, men måste få bukt på skolan lite först bara :D



Puss och kram

Viris <3

2011-09-01 @ 06:49:42
URL: http://wildafredlund.se
Postat av: Fraj

Hahaha vad glad du gör mig :D

Ja, galainlägget blev jag faktiskt ganska nöjd med själv också ;)

Lägg upp dem, jag vill seeee! :D

Jag saknar också oss! GUHUUD vad mycket roligt vi hade! Jag har det fint, jag titulerar mig führer nuförtiden ;)



Du är kvar i oslo alltså? Inget plugg för din del heller? ;)

PUSS <3

2011-09-01 @ 13:54:22
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0