Tragisk människa

Är för tillfället en tragisk människa. Men lyckades göra en liten vändning i rätt rikting för en stund sedan. Drog ut och sprang en sväng, körde lite övningar utomhus och insåg till min stora förskräckelse vad otränad jag hunnit bli under min tid av aktiv vila och totala lathet. Vad är egentligen värst, att pressa sig för hårt eller inte pressa sig alls? Svaret är inte självklart. Måste lära mig att hitta kämparglöden igen, den har på något vis försvunnit på vägen. Nu skall hänga upp en tvätt och fundera över livet.

 

 

Kunde inte hitta en bild som bättre illustrerar hur jag känner mig. Konstigt nog levde jag livet på en pinne när bilden togs. Just blivit totalt genomblöt av ett sommarhagel under ett bad med lillasyster ikädd favoritdressen långjalingar och sporttopp. Skrattar högt för mig själv åt hur tragisk jag ser ut. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0