Påskvecka

Tänk att det redan är påsk. Påsk är en mysig högtid av någon anledning. Full styrka på jobbet idag så det var inte väldigt mycket att göra så att säga, men jag lyckades sysselsätta mig i åtta timmar och är nu hemma på Brattlikollen. Hade egentligen tänkte dra ned på stan och fika i solen men i brist på sällskap förlorade idén mysfaktorn så jag lad ned den.

 

Lyckades på något vis gå upp hur tidigt som helst i morse för att hinna med ett sinnessjukt intensivt gympass + promenad i morgonsolen + dusch för att sedan vara på jobbet klockan tio.

 

Idag har jag träffat den jobbigaste människan jag någonsin mött, lyckats bli en del av massa Smart Club-rykten och fått pinsamt många komplimanger för min lukt(?!) Spännande spännande är livet i Oslo.

Kommentarer
Postat av: Ida Berggren

Tjena manda :) allt bra med dig ? / ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0