Med en nypa salt

Fått kritik för min öppenhet, kan inte hålla med om att jag är mer eller mindre privat än någon annan. Mitt sätt att skriva är nog ganska säreget och kräver sin läsare för att inte totalt förvirra och landa i den uppfattningen att jag är en liten rädd tonåring, för det kan jag faktiskt rak i ryggen säga att jag inte är längre. Mår bra och känner mig stark som människa det är inte det detta handlar om. Jag skriver allt jag tänker, tycker man det är jobbigt så läs inte. Jag vet hur skönt jag kan tycka att det är att läsa när någon annan skriver om sina inre tankar. Man kan antingen stöta det ifrån sig, kritisera eller lära något. Jag väljer att alltid lära mig något, det är jag.

 

Jag tycker att jag är uppriktig, finns alltför mycket struntprat i denna värld så låt mig stå för lite ärlighet. För det är just så jag vill framstå, öppen och ärlig, därför lever jag som jag lär och låter mig inte påverkas. Sarkasm, ironi med självdistans kan kombineras till en mycket bra sak. Läs med nya ögon. Förstå språket och läs inte bara orden. Djupa Snöa Amanda.

 

Blev för övrigt trött på min jobbiga slöhet och bestämde mig för att göra något magnifikt. En fabulös kreationen står nu och gratineras i ugnen och skall befria mig ur min "riktig-mat-brist".

Kommentarer
Postat av: E M E L I E R E S E R!!

äh, pallar man inte läsa får man väl sluta läsa din blogg! Man måste ju få skriva av sig lite! ;)

2011-04-02 @ 10:46:33
URL: http://emeliereser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0