Förvirrad

När jag vaknade i morse kunde jag inte resa mig ur sängen på grund av fruktansvärd mensvärk. Två timmar senare lyckades jag kravla mig upp, tur att jag jobbar sent.
Försöker söka till universitetet i höst med förstår nada. Behöver jag skicka in papper manuellt, jag trodde sådant gick automatiskt nu för tiden. Jag är inte riktigt redo att trycka på ansök, känns så långt bort att flytta till Uppsala och börja om på nytt. Skräckblandad förtjusning skulle jag vilja beskriva det. Börjar trivas nu igen. Men Uppsala blir bra, om jag lyckas skicka in denna ansökan och kommer in. Jösses.

Kommentarer
Postat av: wilda fredlund

Precis, så klicka på ansök nu :-D puss

2011-04-13 @ 08:21:43
URL: http://wildafredlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0