Bra dag

Underbar dag, bästa på länge. Solen har strålat och jag har känt mig likadan. Började denna lördag med en lång promenad, städade lite, åt en god frukost, insåg att biltvätt är dyrt så jag drog på shoppingrunda istället. Kom hem med 18 nya par trosor, löpartröja, träningsbyxor, pyjamas och mat. Skrattar lite åt mig själv. Nu har jag groomat mig själv med dusch, hårinpackning och ansiktsmask. Målat naglarna, ojoj såhär mycket har jag inte gjort på en dag på länge. Kan inte bestämma mig för om jag skall köra eller ta bussen. Inte dricka eller dricka. Är inte så sugen på någon form av alkoholhaltig dryck, är däremot sugen på party! Blir nog bilen eftersom jag får ont om tid av att sitta här och skriva.

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0