Allt börjar om igen

Log så att hörlurarna ramlade ur när jag möttes av ett grönt Oslo. Otroligt hur ett landskap kan förvandlas totalt över en påsk. Det är grönt! Jag känner en form av lycka inom mig, konstig känsla det där. Men jag gillart. Just landat i soffan hemma på Brattlikollen och släppt in stackars lägenhetskamrater som låst sig ute igår kväll. Stackare.

 

Själv har jag spenderat natten på en svettig buss och inte lyckats sova en blund. Härligt. Såg när jag klev av att det var "Väsebuss" jag åkt med och fnissade högt för mig själv.

 

Idag börjar mitt kollektiva liv. I alla fall vad gäller trafiken, känns lite pirrigt. Har knappt råd med busskortet så pirret kanske mer är en klump. Fasta fram tills lönen landar på kontot. Fresh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0