Ajabaja

Dålig bloggtjej, men de senaste dagarna har på något vis bara passerat väldigt snabbt. Imorgon är det redan fredag igen och i helgen väntar förhoppningsvis festligheter. Giira!!

 

Idag har varit en bra dag, kände mig glad, typ hur glad som helst. Om det beror på det fina vädret eller det faktum att en resa hem under påsken är spikad vet jag inte. Solen brände på kinderna. Bra grej.

 

Nu sitter jag i soffan med bruna ögon. Spännande. Fick hem mitt paket från http://www.fargadelinser.com/ idag så nu testkör jag de bruna linserna. Jag ser snäll ut i bruna ögon. Som en nallebjörn. Blir nalle-look imorgon känner jag, snällfredag haha. Fick också mitt efterlängtade läpptjosan, tuttifrutti från Agata Ruz de la Prada. Good shit.

 

 

Puss och god natt!

 

 


Kommentarer
Postat av: Wilda Fredlund

ÅH! fyfan va fräckt! :D

2011-04-08 @ 06:16:19
URL: http://wildafredlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0