Vattenlöst

God dag världen. Strömmen var borta så gott som hela dagen igår och kom inte tillbaka förens kring midnatt. Vattnet har fortfarande inte kommit tillbaka och jag är så ruggigt sugen på att duscha. Stormen har avtagit, snön faller, radion spelar och mammi har syjunta på sin nya racermaskin från 60-talet.

Själv sitter jag som på nålar och väntar på besked från mäklaren. Vill inte ha några förväntningar men jag kan inte stoppa mig själv från att bläddra runt på inredningssidor och kolla på bilderna av lägenheten. Tänkte att någon där upp skulle ge mig lite räkmacka. Känner att jag behöver lite skjuts.

Jultomten min önskelista blir kort och ej materiell. Ge mäklaren en liten push bara. Jag lovar att äta min gröt och tvätta mig bakom öronen varje dag, resten av mitt liv. Brattlikollen, hör bara på det. Det är liksom där jag ska bo. Comprende?

Bjuder på en utvecklingsstörd bild från i somras. Brattlikolen här kommer vi (Scnälla). Blivande Flatmates <3



Kommentarer
Postat av: Elisabet

Snyggt :) haha

2010-11-25 @ 21:22:47
Postat av: Snöa Amanda

Jag skulle säga läckert =P

2010-11-26 @ 00:03:38
URL: http://snoa.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0