Var dag

Idag som så många gånger förr har jag vaknat och somnat om x antal gånger. Allt på grund av alla fransmän som skall envisas med att väsnas. Men 10:16 beslutade jag mig att orka upp ur sängen, eller kanske ned eftersom jag har toppslafen, Anker Hostels egna lilla penthouse. Jag får göra mitt bäsa för att göra min vistelse lite mer glamorös.

Kom in i badrummer som, hör och häpna, luktade Fructis! Blev en härlig start på morgonrutinen. Därefter blev det havregrynsgröt med banan och kanel, lyxade till det med en kopp kaffe också.

Tänkte att världen skall få ta del av mina omgivningar lite mer. Därför har jag använd min högkvalitativa xperia x10 mini-kamera och dokumenterat.




Ja jag låter väl helt enkelt bilden tala.



Här lagar jag min havregrynsgröt och min tortellini.



Toan ser riktigt fräsch ut på denna bilden faktiskt.


Kommentarer
Postat av: E M E L I E R E S E R ! ! !

haha, jag äter oxå havregrynsgröt med banan och kanel, härligt att höra att man inte är ensam :D

2010-11-11 @ 12:31:44
URL: http://emeliereser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0