Tristess

Totalt ointressant dag. Har inte gjort någonting alls, helgat vilodagen om ens det.

Imorgon däremot händer det lite mer. Skall nämligen på inspelningen av luciafirandet som visas på SVT den 13:e december eftersom lilla Viran sjunger i kören. Spännande, skulle tydigen vara lite kändisar med, Darin bl a. Ska bli roligt, jag gilla kulturella event såsom teater, konserter, musilaker mm. Det har jag min kära mor att tacka för eftersom hon sen vi varit små sett till att vi kommit iväg några gånger om året. Najs.

Tänk att det redan är första advent. Helt otroligt jag kan inte förstå hur snabbt detta år passerat. Hoppas att ni har haft en fin dag med tända ljus och adventsmys.

Kommentarer
Postat av: Tormette

Keep up the good work.

2011-03-25 @ 16:04:20
URL: http://tormette.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0