Strömavbrott

Sådär jag. Bor man i skärgården på en ö så gör man, elen har lyst (haha) med sin frånvaro i fyra timmar men är nu tillbaka på obestämt tid. Det viner runt knutarna, snön faller och huset har fått en touch av jul. Dagen har spenderats med kortspel och tända ljus. Mysigt.

Mäklaren ringde och frågade om lov att få göra en kreditcheck. Hjälp. Det här måste vara flest vuxenpoäng hittills. Håller verkligen tummarna att vi får lägenheten. Tydligen hade det varit många på visningen men jag hoppas verkligen. Chefen ringde och vill ha mig tillbaka till jobbet, kul. Mindre kul at det skiter sig med bostad åt alla håll. Men jag hoppas att jag charmat mäklaren. Vill så gärna. Kliar i mina inredarfingrar nå fruktansvärt.






Scnälla mäklaren. Kan vi få bli norrmän? Scnälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0