Love is Divine

Eftersom mamma hade ärenden i Norrtan drog vi in en sväng till stadslivet och kollade in det senaste. Vandrade runt på stan och blev  hopplöst kär i serien divine (självklart den dyraste) från orrefors. Det liksom pirrar i hela mig och i mina kreativa fingrar när jag vet att lägenhet är på gång, älskar att ha fint omkring mig och värderar kvalitet. Det har under årens lopp visat sig att jag (motvilligt) har väldigt dyr smak, men jag tror på konceptet att köpa fina saker av bra material i små doser.


Källa: http://orrefors.se/divine/?page_id=5

Dessa tre blir första prio. Vitvinsglas, vattenglas och en kanna att dekantera vatten eller vin i. Blir till att köpa ett i taget. Älska.

Medans jag väntade på mammi utanför tygaffären Susilo gjorde jag för övrigt den i särklass snyggaste fickparkeringen genom tiderna. Stolt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0