Pappadagen

Pappa jag är ledsen att säga det men det här med distansförhållanden är inget för mig. Hur tänkte du där, det fungerar inge vidare. Jag saknar dig men jag vet att du finns där. Någonstans.

Fars Dag gör dock att tankar ränner omkring i en enda röra och strular till det för mig. Natten var full av tårar, snyft och snörvel långt hemifrån. Det var länge sen jag var så upprörd men jag antar att min livssituation skulle behöva lite stöd från min tidigare andra hälft. Jag är när allt kommer omkring 50% Tommy Fredlund råmaterial. Känslan av att en så stor del av mig är borta är fruktansvärd men jag anstränger mig till det yttersta för att fylla de femtio procenten med Snöa Amanda Tora Nyx Fredlund. Processen är komplicerad och tidskrävande men jag förväntar mig ett srålande resultat.

Jag kan inte baka dig en tårta eller ge dig nya kalsonger, men min fulla uppmärksamhet, den har du. Jag tänker på allt du lärt mig och hur fantastisk tiden vi hade tillsammans var. Att säga att jag saknar dig räcker inte.

Idag hoppas jag att alla fantastiska fäder runt om i världen får den uppskattning dem förtjänar. Säg till din pappa att du älskar honom, plötsligt kan den frasen aldrig mer användas. Jag kan inte använda den och jag kan säga att det suger fett! Hamnar så på utelistan.

Ändlös kärlek till dig pappa. (Hoppas att änglar är uppkopplade så de kan läsa bloggar)

Kommentarer
Postat av: Frida Svensson

<3

2010-11-15 @ 17:01:41
URL: http://fridacvensson.blogg.se/
Postat av: <4

2010-11-16 @ 02:02:32
Postat av: Jennifer

<3

2010-11-16 @ 02:03:05
URL: http://jewn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0