Nattuggla

Jag är född till att vara vaken långt in på natten. Någonting i mig vaknar till liv och vill börja skapa saker. Alla mina mästerverk som lett till MVG genom åren har producerats långt in på småtimmarna. Jag får mina "ryck" som jag gillar att kalla en rush av inspiration och kreativitet under denna tid på dygnet.

Borde verkligen sova, skall upp tidigt imorgon eftersom tjejligan skall dra på ålandskryssning. Måste gå upp tidigare än jag egentligen behöver för att skotta bort den snöhög där en bil en gång var synlig.

Den tjänst jag blivit erbjuden på Smart Club skulle därför vara som klippt och skuren för mig. Två till tio kan inte bli bättre. Ber alla högre och lägre makter om hjälp med lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0