Laddar inför långresa

Just kollat på en romantisk komedi och skrivit en "köpa till skafferiet-lista". Jag är ganska knäpp, planerar skafferiet framför en vanlig packlista, det är liksom roligare. På fredag gäller det, då drar jag. Kan fortfarande inte fatta det, vågar inte riktigt tro på det förens alla papper är klara.

Sextio mil. Helt själv. Jösses det kommer bli en lång väg från Björkuddsvägen 105 till Libakkveien 8 det vill jag lova. Där borta börjar ett nytt liv. Eller ja, egentligen fortsättninen på samma gammla vanliga liv men det går in i nästa fas så att säga. Förhoppningsvis en lite trevligare än den sista, jag gillar känslan att stå på mina egna ben. Även om jag gjort det ett tag har jag inte haft möjlighet att styra över allt i min omgivning.

Nu är det min tur att bestämma. Nu skall jag ge gärnet och bjuda Norge på lite Snöa Amanda. Enjoy.


Kommentarer
Postat av: Elvira

Lycka till! Julafton i Oslo! :-D

2010-12-01 @ 13:09:58
URL: http://orphans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0