Hungrig som ett djur

Är det redan kväll?! Med tanke på att jag sov till halv två kanske detta inte är så konstigt. Har inte sovit så skönt på väldigt länge. Så i en soffa på Ekeberg vaknade jag till slut och knaprade i mig lite cashewnötter. Sen bar det av med Elisabet mot "Uteleiemegleren" som vi tänkte ska hjälpa oss att hitta en lägenhet inom de närmaste dygnen. Responsen var positiv och nu hoppas vi på det bästa helt enkelt. Skall återvända till Anker Hostel senare ikväll så turturduvorna får lite privatliv.

Fiskdiskgubbarna verkar älska fiskdiskbruden och detta resulterade i ännu mer jobb denna veckan. Vi får se vad denna vecka leder till. Antingen hittar vi en lägenhet eller så skiter jag fullständigt i detta och far hem.

Nu har jag äntligen fått äta en stor skål havregrynsgröt med kanel och tystat min skrikande mage. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0