God förmiddag

Hemlös. Japp nu har jag checkat ut från Anker Hostel som varit mitt hem de tre senaste veckorna. Åtskilliga tusenlappar fattigare sitter jag nu hemma hos Jon och Elisabet och väntar på att Jon skall komma hem. Eventuellt skall vi kolla på en lägenhet och sen blir jag pga min hemlöshet tvungen att våldgästa Åmål i helgen.

Morgonen har varit lite av en pers. Vaknade, försökte få en plats i duschkön, blev fräsch, packade ihop mitt pick och pack och checkade ut från Anker Hostel. Sattte mig på en buss mot Ekeberg och stånkade mig upp för backen med ohälsosamt mycket packning. Ramlade ihop på golvet, åt en smörgås och drack en skvätt oboy. Där är vi nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0