Fiskdiskbrud

Äntligen hemma från en hård arbetsdag i fiskdisken. Sanningen är den att den faktiskt inte alls varit särskilt ansträngande. Jo om påtagliga försök att förstå iransk invandrar-norska räknas har den varit hård. 

En ädel sanning blev mer än tydlig idag. Man kan inte vara folk till lags, man kan inte göra vad folk förväntar sig av en. Det är omöjligt, att tolka en instruktion så att slutresultatet blir precis som instruktören tänkt sig. Skall saker och ting bli som man vill får man göra dem själv eller acceptera en alternativ lösning. Tolkad och utförd av en annan individ med ett annat omdöme.

I slutändan har jag bara mig själv, så att älska mig själv och lita på mina förmågor framför allt annat känns ganska logiskt. Denna resa är så ofriskt utvecklande, jag undrar hur mycket mer som kan smälta in. Men det känns bra. Riktigt bra.

Mina fiskgubbar i fiskdisken är för övrigt, om vi glömmer det seriösa för en stund, helt underbara.
Jaf (inransk invandare) tycker jag gör allt fel men perfekt.
Roy (rund söt familjefar) är fenomenal, älskar Roy, litar på mig och vill att jag skall vakumförpacka honom naken.
Eirik (stor och klok) visade sig vara rätt rolig, låter mig ta egna beslut och anser att jag är en "flink jente"

Finns fler men jag skulle få skriva hela natten för att få med allt. Jag trivs nog ganska bra bland mina fula fiskar.

Ungefär såhär sexiga brudar jobbar i fiskdisken på Smart Club Billingstad. Skämt å sido.



Här sker magin.

Fiskdiskbrud.


Kommentarer
Postat av: Elvira

åh de är så hjärligt härligt att få se dig mer :]

puss o kram

2010-11-12 @ 08:52:28
URL: http://orphans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0