Vilodagen

Idag har varit en riktigt skön dag, jag har ätit gott och tagit hand om kropp och själ inför kommande veckans arbete. Började dagen med en prommis som skulle ha blivit en powerwalk men eftersom det under natten fyllts på med en hel del snö så blev det istället till att pulsa fram. Skönt var det hur som helst och jag har kommit fram till att jag bor i Oslos mysigaste område. Överallt möter man familjer som är ute och åker långfärdsskidor, pulka, stjärtlapp eller snowracer. Älska friluftsliv!
Fortsatte hur som helst med en lång skön dusch och div. kroppsfix. Känner mig nu som en prinsessa i min rosa morgonrock och har spenderat de senaste två timmarna framför "Lilla kycklingen". Om en stund dyker förhoppningsvis mina flatmates upp med påfyllning av krubb och hund. Najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0