Varmt?!

Inte lider vi av någon kyla här i Oslo inte. Minusgraderna står stadigt utanför dörren men här inne i lägenheten har vi klimat à la charterresa. Är högröd i ansiktet och mätt i magen efter ännu en arbetsdag full av fisk. Handlade med mig lite krubb hem, fint pris på öringfié så nu ligger laxsoppa (av öring) och skvalpar i magen.
Ska kika på det fjortonde avsnittet av Jul i Kapernaum. Är mäkta spännande nu, den svarta riddaren smyger runt i gränderna. Kan knappt hålla mig.
Imorgon är det jobb 16-24, skönt. Skall ta en lång promenad på förmiddagen och bara chilla och ta hand om mig själv. Härligt.
Spanar på granar också, såg en fantastiskt fin på Smart Club där jag jobbar. Kanska den får följa med hem?
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0